Om holdene

Du kan booke dig ind på alle de timer, du vil, og du bestemmer selv, om du vil betale pr. gang eller om du vil benytte et klippekort.

Herunder ser du beskrivelsen af hold, og nye vil komme til.

BEVIDST BEVÆGELSE 1

Bevidst bevægelse er en blanding af pilates, yoga og mindfulness. Holdet er til dig, der vil styrke din krop, arbejde med dit åndedræt og lande i dig selv.

Du guides gennem timen gennem øvelser, der styrker din kerne – din mave, din ryg, dit bækken og dine hofter, og her er både statiske øvelser fra pilates og flow sekvenser fra yoga. Niveauet i øvelserne kan jeg både skalere op og ned, så du netop får det niveau, du har brug for.

Undervejs guider jeg dig i din vejrtrækning og din opmærksomhed, så dine tanker ikke løber af med dig.

Timen sluttes af med 10 minutters afspænding og meditation, der kan bestå af lækre stræk, åndedrætsøvelser, kropsscanning og meditation.

Holdet er niveau 1, så det er for dig, der er ny eller ikke skal lave de avancerede øvelser og bevægelser

LÆS MERE OM PILATES OG YOGA

BEVIDST BEVÆGELSE 2

Bevidst bevægelse er en blanding af pilates, yoga og mindfulness. Holdet er til dig, der vil styrke din krop, arbejde med dit åndedræt og lande i dig selv.

Du guides gennem timen gennem øvelser, der styrker din kerne – din mave, din ryg, dit bækken og dine hofter, og her er både statiske øvelser fra pilates og flow sekvenser fra yoga. Niveauet i øvelserne kan jeg både skalere op og ned, så du netop får det niveau, du har brug for.

Undervejs guider jeg dig i din vejrtrækning og din opmærksomhed, så dine tanker ikke løber af med dig.

Timen sluttes af med 10 minutters afspænding og meditation, der kan bestå af lækre stræk, åndedrætsøvelser, kropsscanning og meditation.

Holdet er niveau 2, så det er for dig, der kender til yoga og pilates og har lyst til at udfordre dig selv. På holdet guides du gennem lækre øvelser og flow sekvenser, og vi kan bruge redskaber som redondo bolde og foamrollere.

LÆS MERE OM PILATES OG YOGA

BEVIDST BEVÆGELSE SLOW

Bevidst bevægelse SLOW er en time med fokus på blide bevægelser og stræk, dybe vejrtrækninger og meditation. Det er alt det bedste af det rolige fra pilates, yoga og mindfulness, hvor dit nervesystem er i fokus. Holdet er altså til dig, der vil lande i din krop og dig selv og nulstille dit nervesystem.

Du guides til at lande på måtten gennem vejrtrækningsøvelser og meditation, og herfra guides du igennem blide bevægelser og stræk i siddende og liggende stilling. Strækkene holdes ofte i noget tid, som du kender det fra yin yoga og pilatesmind.

Timen sluttes af i hvilestilling

 PILATES

Kom med på denne lækre time, hvor vi starter med rolige stræk, vejrtrækning og at vende opmærksomheden indad. Herefter guides du gennem pilates øvelser med fokus på at styrke din core, din ryg, dine ben og arme, og timen afsluttes med 10 minutters afspænding, der kan bestå af lækre stræk, åndedrætsøvelser, kropsscanning og meditation – så du er klar til resten af dagen.

Vi kan bruge klassiske pilates-redskaber som redondo-bolde og foamrollere

Der kommer løbende lækre workshops, du kan tilmelde dig, og de starter efter sommeren 2022. Læs mere om workshops lige her:

Nyhedsbrev

Vil du være én af de første, der hører om nye tiltag, hold og events? Og få en rabatkode til en gratis prøvetime?